reklama

Ako veľmi sa potrebujeme

Je mi jasné, že už všetci určite niekedy od niekoho minimálne raz v živote počuli, že ľudia potrebujú jeden druhého a že len vtedy môžu byť úplne šťastní. A do akej miery, to už je každého osobná vec, ale ja som si dnes uvedomila krásnu vec. A to takú, že sa potrebujeme naozaj, a to veľmi veľa. A presvedčila ma o tom najmladší člen našej rodiny...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Celý tento môj víkend bol akýsi iný než tie ostatné. V piatok som bola doma, s našimi, čo sa stáva tak maximálne keď som chorá. A dnes, v sobotu sa mi po dlhej dobe zase vôbec, ale vôbec nechcelo ísť von. V tom ale zavolala ségra, že ju mám dojsť pozrieť. Po krátkom váhaní som sa vzala a šla som, veď ona je z tých osôb, ktoré si moju námahu spojenú s cestou k nej zaslúžia. Doma bola len s malým Jurkom, jej synom, teda mojím dvojročným synovcom. Poslednou dobou bopl nejaký chorľavý, tak sa s ním veľmi podebatovať nedalo. A aj hranie sa s ním bolo značne obmedzené. Celý deň bol nejaký nesvoj, každú chíľu plakal. Už sa pomaly blížila hodina, keď väčšinou chodí spať. Tak ho mama vzala do kúpeľne umyť a tak. Zabalila ho to takého toho malinkatého županu, čo mu z neho trčali len konce nôh a odniesla pomaly do postele. Obliekli sme mu pyžamo, do ruky dali plyšovú ovečku, ktorej hovorí zásadne len "havi" alebo "čiči" a uložili ho spať. Chvíľku mrnčal len tak a potom začal žalostivo volať mamu. Sestra si k nemu ľahla a on sa k nej pritúlil, zavrel oči a celú dobu, až pokiaľ nezaspal ju držal za nos. A krááásne sa pri tom usmieval. Tou malou rúčkou jej behal po tvári, dokonca aj keď sa otočil na druhú stranu, chrbtom k nej, tak sa jej neprestal dotýkať a kľudne zaspal. Bolo to krásne... Ako ten drobček zaspal až vtedy, keď cítil, že niekto blízky je pri ňom.
 Jo, človek také veci vie, berie ich ako samozrejmosť a práve preto sa nad nimi ani často nezamýšľa. Tak teda, ako veľmi sa potrebujeme? Až tak, aby sme mohli kľudne spať. A každý predsa vie, že spánok je životne dôležitý...

Zuzana Jankovičová

Zuzana Jankovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka oktávy, ktorá si nerada necháva veci pre seba a pritom dúfa, že ostatným ľuďom jej neuveriteľná potreba o všetkom rozprávať nevadí...=) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu